neděle 6. listopadu 2011

Ploutvonožci

Dva týdny čekající kupičky narovnány do loďáků, seznamy odškrtány, sveden opravdu lítý boj o publikování na blog MMSkou. Polovítězně...

Jako poslední připraveny k zabalení ploutve. Kdysi jsem si na naléhání potápěčského odborníka pořídil úžasnej aquadynamickej model. Že prý potápění ani šnorchlování bez ploutví není možný. K tomu jsem tehdá za nemalý peníz přikoupil i dioptrické potápěčské brýle. S obojím se pak lačně vrhám do moře v očekávání splynutí z živlem minimálně na úrovni K. K. ve Vodním světě. Což o to, viděl jsem dobře, což o to, plaval jsem rychle. Ale splynutí to zrovna nebylo. Moje přirozené ploutve jsou mnohem přirozenější ploutve...

Přesto narvány i do letošní batožiny. Myslím ty nepřirozené. Třeba se v širých mělčinách maledivských atolů budou přece jen hodit.

Podzim se naposledy zachvěl a vykouzlil nádhernej sluníčkovej den. Asi aby nám usnadnil přechod do dvaatřiceti stupňů při devadesáti procentech vlhkosti.

Anča se v tom sluncesvitu učí a učí a učí.
Velký širý elektrifikátor by měl radost.
Na rozdíl od ní...


Žádné komentáře: